Lördag kväll

Färjestad håller just på att vinna över Brynäs. Trots att mitt intresse minskat en aning på slutet så måste jag säga att det ska bli kul med slutspel, och intresset kommer nog när som helst tillbaka. Cross your fingers.

17 minuter och 48 sekunder kvar tills dagens fotbollsmatch börjar också. Milan mot Juventus, vi får hoppas att Zlatan är med trots att man har hört nåt rykte om att han skulle vara skadad. Gud, det låter som jag känner självaste Zlatan Ibrahimovic. Om så ändå var fallet..

Sen får vi inte glömma norskarnas första och andra plats i tremilen idag. Tänk att vinna ett VM-guld. Kan ni tänka er den känslan? Oj oj oj. Jag har tyvär gett upp mina skid-satsningar, men var enormt sugen på att dra till backen idag eller varför inte ta ett varv med längdskidorna?

Det enda aktiva jag har gjort idag är en promenad längs med vattnet idag. Gick aldrig ut på isen, men jag tror det får bli imorgon. Föehoppningsvis tillsammans med mamma och pappa, och med lite mer kläder. Jag trodde visst att våren var här på riktigt idag, men oj så fel jag hade när det blåste iskallat nere vid vattnet. Som tur är gick det bra eftersom man hela tiden rörde på sig.
Sällskapet idag bestod av min arbetskompis Eva och hennes sambo. Alltid kul att ha sällskap, och speciellt när min käre inte orkade med ut pga. en förkylning. Stackarn. Kurrerade honom med frukost och nässpray, och när jag kom tillbaka blev han faktiskt lite piggare.. Kanske bara av att han slapp gå ut och gå? Dessa män..

Jag har massa bilder att visa för er. Jag har fyndat, lagat mat, tagit bilder från promenaden osv.
Men de får ni se i kommande inlägg, som förhoppningsvis inte blir om mer än ett dygn. (senast!)

Ha en fortsatt bra lördagkväll allihopa. Det ska jag ha i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0