Sunny Afternoon

Så kan det gå. Det är lördagkväll och jag sitter ensam hemma och stirrar in i väggen, där vår TV kommer stå. Så småningom. Det är absolut inte synd om mig, jag behövde bara en hemmakväll - alldeles själv. Ibland är det rätt skönt att bara vara ensam, att få spela vilken musik man vill och dricka mjölk direkt ur paketet. (Självklart gör jag inte det, men det passade SÅ bra att skriva det).

Dessutom är The Kinks framplockade ur pappas personliga favoriter. Sunny Afternoon står högt!

Några vänner är ute och tar ett glas här i Göteborg och hemma i Arvika är det fest hela natten lång. Födelsedagsfest för min bästa vän Kim. Jag vill så jävla gärna vara där! Brukar inte skriva svärord, men jävlar vad jag önskar att jag var där. Jag vill också "tjöte värmländska", dricka cider och dansa till Tiki-musik. Åker hem på påsk härnäst, då får jag väl ta igen det. Emellan allt äggätande alltså..

Kommentarer
Postat av: Kim

gooooding. hade vart sååå kul om du hade varit här men snaaaart ses vi!!! :)

2012-02-12 @ 21:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0