Eight days a week

Fantastisk start på dagen! Långdusch och långfrukost.. Nu är jag laddad för en HEL dag med plugg. Jag måste verkligen sitta konstant tills ikväll känner jag, annars kommer detta aldrig gå vägen. Söndagar är ändå rätt sega, så varför inte göra dem ännu segare genom att plugga spanskagrammatik i sju-åtta timmar? Deal. Kanske får man någon sorts belöning ikväll.

Denna vackra söndag fyller även min älskade mamma år! GRATTIS! Tyvärr kan jag inte vara hemma och fira, vilket inte känns så kul. Kalas klockan fyra idag, och jag kan inte vara med. Phu. Har i alla fall ringt och sjungit för henne. Både hon och jag vaknade nog till liv efter det..
Nej, fokus Lisa. Nu försvinner jag in bland presens, konditional och tusen andra ordgrupper..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0