En lång och effektiv onsdag

Vilken lång dag. Jag gick upp kvart över åtta imorse, och så tidigt har jag inte gått upp på evigheter, känns det som. När jag körde Brooke till Cheer Camp kände jag mig som en zombie. Ja, en zombie.

Nu tittar alla tre så liven på Avatar, medan jag funderar på att sätta på lite SATC så länge. Avtar är nämligen inte min favorit, vilket är synd efter som de tittar på det 24/7 här. (24/7= 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan)

Som sagt, en lång dag men samtidigt effektiv. Jag har städat garaget vilket de blev mycket nöjda över. Nu ikväll kom mina gröna fingrar fram, och jag rensade grönsakslandet från ogräs. Nu är det fint och nyvattnat. Vår enda tomat ska ju få ha det så bra som möjligt tycker jag. Eller hur? 

Annars har vi hängt vid Bitzers pool. Skönt värre ska jag tala om. Dock vill barnen att man ska vara i poolen hela tiden, medan jag hellre vill sola. Därför uppfann någon smart knutte "kompromissen". Hälften sola, hälften bada. Det tycker jag är rättvist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0