Ice cream and a movie

Igår mina damer och herrar kan jag tala om att jag hade en kanonkväll. Glass på Friendly's och bion Eat, Pray, Love tillsammans med Ariel. Kom hem halv tre på natten - här kör man på sena biovisningar eftersom jag befinner mig i New york - som aldrig sover!



Bion Eat, Pray and Love var jättebra! Hade inte så höga förväntningar, men det visade sig vara en riktig feel good-film. Någon tår kom det även här och där.

HAHA, när jag skulle söka efter en bild till filmen skrev jag in ETA, pray, Love. Inte konstigt att det inte kom upp några bra bilder. Eat, Pray, Love - menade jag såklart!

Visste ni förresten att Arvika-kändisen Tuva Novotny medverkar i filmen?

Kommentarer
Postat av: mamma

Har just sett Bröllopsfotografen med Tuva Novotny i en av huvudrollerna. Ganska bra.Hon är även med i den nya komedin Bröderna Karlsson som ska vara riktigt kul.

2010-08-28 @ 23:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0