Mot California!

Imorgon händer det grejer ska jag tala om för er. Imorgon hoppar jag på planet till San Francisco och där stannar jag tills måndag kväll. Ser fram emot detta supermycket och vi har jättemycket kul inplanerat som vi ska göra.

För er som inte vet vad jag ska göra där kan jag förklara att min syster är där just nu och hälsar på min fästman. Därför passar jag på att krossa USA för att komma till västkustens vackraste stad. 

Landar i San Francisco imorgonkväll runt nio-tiden. Antagligen trött och sliten. Då blir det 9 timmars tidskillnad mellan mig och Sverige - bara så ni vet. 

På fredag ska vi iväg till Great America. En del av Six Flags om jag har förstått det hela rätt. Hur som helst är Great America en nöjespark med miljontals (kanske inte rikigt miljontals men...) berg- och dalbanor och karuseller. Jag kommer vara som ett litet barn på julafton. Jag kommer blir spritt språngade galen! Först in och sist ut satsar vi på.

Sedan har systeryster appointment på en affär med klänningar inför bröllopeet, både åt bruden och åt tärnorna. Kommer bli spännande, spännande. Hu, så spännande den kommer bli när jag tänker efter!

Men först och främst ska jag komma med tåget till flygplatsen, och sedan komma med planet. Vart jag ska gå av när jag väl kommit på planet blir ju inte så svårt, antar jag. 

Great America
San Francisco 2008

Kommentarer
Postat av: Karolina

Välkommen hit och hälsa på MIN fästman ;) lilla sötnosen! Ses snart!!!

2010-08-12 @ 18:27:28
Postat av: Åsa

Förlåt Lisa men jag trodde att Chris var Karolinas fästman haha :)kram på dig

2010-08-19 @ 13:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0