San Francisco - måndag - turistande och hemresa

Måndagen jag var i San Francisco innebar hemresa. Snyft. Ville inte tillbaka till New York, ville stanna i San Francisco nåååågra dagar till. Men, planet väntade inte på mig.. så jag fick snällt packa ihop min väska och förbereda mig på hemresa.

Flyget lyfte dock inte förrän på kvällen, så vi hann med en del innan jag styrde mot New York.
Lunchade tillsammans med Karolina, Chris och hans mormor på ett mexikanskt ställe. Så här såg maten ut:


Äkta mexikansk mat, väldigt exotiskt!

En äkta mexikanare..

Efter lunchen åkte vi vidare in mot San Francisco. Besökte en strand "nedanför" Golden Gate, "hippie-området" och en bar där vi drack margaritas. 

Tiden gick och tillslut fick vi sätta oss i bilen och köra mig till flygplatsen. Snyft och gråt. Ville inte tillbaka till heeeemska, fuuula, ohäftiga New York. Skämt å sido, men ville faktiskt stanna kvar några dagar. (Om Karolina hade varit kvar förstås!)

Traditionell hopp-bild

I "hippie-området" kryllar det av Second Hand-butiker.

Sötnosarna!

Så, nu har jag sammanfattat klart min resa till västkusten. San Francisco är en FANTASTISK plats, och verkligen värd att besöka! Tack Syster och Chris som gjorde resan tipptopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0