San Francisco - söndag - Bridal Shopping

Söndagen började med en rejäl, amerikansk frukost. Underbart gott. French toast, bacon och färska bär. (och spetsad apelsinjuice!) Bra start på dagen, att få mat i magen. Fniss.

Dagsaktiviteten håller vi lite hemlig. Jag kan säga som så att vi var och prövade klänningar inför bröllopet som går av stapeln nästa sommar. Brudklänningar till min syster och brudtärne-klänningar till mig. Många olika sorter, och många svåra val. Har lite att fundera på. Dock köpte jag en matchade väska, eftersom Karolina redan har bestämt vilken färg vi brudtärnor ska ha på oss. (underbart färg!) 

Efter timm-vis av bridal shopping stack vi till In'n out Burgers som är en hamburger-kedja som bara finns i Kalifornien. Jättegott och jättebillig. Dock ska man nog inte äta där alldeles för ofta..

Trötta och slitna kom vi tillbaka hem till Chris föräldrar. Chris blandade ihop en varsin Margarita till mig och syster yster och vi satt ute i solen ända tills middagen stod på bordet. Gick igenom recept inför bröllopsbuffén. Mumma kommer det bli, minst sagt. 

Söta Ally kom på besök med sina föräldrar

Slitsam dag, faktiskt. Det är mer energikrävande att pröva klänningar än vad man kan tro. Skulle nog ha tagit med lite red bull när jag tänker efter. 

Som tidigare dagar var även detta en superduper dag! En sak som är säker: Karolina kommer bli den vackraste bruden i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0