Jobbfri måndag?

En ledig måndag slutade med jobb. Kändes fruktansvärt skönt att vara ledig måndag och tisdag och jag såg fram emot att bara kunna ta det lugnt och skönt. Men när en arbetskamrat frågade om jag kunde ställa upp och jobba kan jag inte säga nej. Speciellt inte när hennes mamma ligger på sjukhus med en nyopererad höft som hon bröt på självaste julafton. Ge och ta, man får ställa upp för varandra.

Istället får jag nöja mig med en ledig dag istället för två. Den tänker jag spendera med Kim i Karlstad på mellandagsrean. Kaos råder säkert där, men jag antar att det kanske hör till?

Slutar 20,00 idag. Hem fort som busen och ner i soffan under ett täcke är vad som gäller. Ska titta på Änglagård 2 (andra sommaren) eftersom jag tittade på ettan härromdagen. Har aldrig sett dessa filmerna,  men har nu insett att det kanske är några rullar man faktiskt borde ha sett. Dessutom är trean på bio just nu, och det skulle ju vara trevligt att veta vad alla pratar om när man diskuterar Änglagård, Helena Bergström och "det fina torpet".

En fråga bara, vad är intressant att läsa om i en blogg?



OH! Gillade verkligen min hårfärg här. På tal om..
Snygg bild förövrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0