Julaftons kväll

Om 40 minuter är julafton slut för i år. En härlig dag med mumsig mat, massa skratt och fina julklappar. Efter julmiddagen somnade jag visst i soffan, för jag börjar känna att jag jobbat som en dåre de sista tio dagarna innan jul. Eller så börjar jag bli gammal. Jag kommer antagligen somna klockan nio framför tv:n när jag blir äldre, eftersom det redan nu verkar falla mig i smaken. Men vad gör det, finns det något skönare ställa att somna på än framför tv? (..möjligtvis i en bil)

Ska snart krypa ner i sägen. Imorgon är det juldagen och för de flesta innebär det utgång. Har inte bestämt mig om jag ska ut eller inte. Som jag känner nu skulle jag bara vilja ligga under en filt, drick julmust och bara ta igen mig. Ni må tycka att jag är tråkig, men det ger jag blanka *** i ska jag säga er, sötnosar.

Hoppas alla haft en underbar julafton med allt som hör där till, och givetvis att tomten kom. Tyvärr kom han inte till mig, men det kan ju bero på att jag inte lärt mig att äta tomater i år heller. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0