Juletider lockar fram bloggsuget

Tänk att bloggsuget kom tillbaka, bara så där. På en minut. Skulle väl vara himla kul att blogga nu i juletider när man kan bjuda på fina bilder och galna norskars påhitt uppe på Charlottenbergs köpcenter där jag jobbar.

Idag är min enda lediga dag innan julafton, sedan jobbar jag alla 10 dagarna fram till doppare-dagen. Kaos kommer uppstå, griniga norskar kommer bemötas med ett stort leende och blommor kommer packas in som aldrig för. Tack gud för att du uppfann tidningspappret, och för att du sedan skickade ner 20 minusgrader till jorden så vi har någon nytta för pappersmassan!


Här packade jag och Eva in chefens dotter. Än har jag kvar mitt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0