Julklapparna

Igår klickade jag hem den första julklappen. Blir bara julklappsbyte med Andreas iår, eftersom vi i familjen har bestämt oss för att minska på julklapparna detta året. Allihopa åker ju till USA nästa år, och då känner vi att det är bättre att spara pengarna för att vi sedan ska kunna köpa det vi själva verkligen vill ha när vi kommer till shoppingens drömland. 

Jag och Andreas kan dock inte hålla oss ifrån julklapparna. Vi måste köpa julklappar till varandra, och det är ju faktiskt inte mer än rätt. Så, som jag skrev, klickade jag hem den första presenten igår. Spännande. Hoppas den/det blir bra. 

Snart jag ska kravla mig upp ur sängen och göra mig i ordning för jobb. Ikväll funderar jag på att jag och Andreas ska klä julgranen. Hellre att ha granen innan julafton, än efter. Eller vad säger ni?

Förra året när jag och tjejerna var och julshoppade på Ullared.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0