Det är fredag och det är varmt som i Afrika

Solen och värmen är tillbaka. Nu har det ordnat upp sig. Ligger ute och steker, men orkar bara 10 minuter i taget ungefär. In, ut, in, ut. Färgen börjar dock ta sig i alla fall, och det är ju syftet med att sola. Speciellt skönt vet jag inte om det är.

Någon gång idag ska jag städa mitt rum och köket. Jag skulle ha städat hela veckan, när är det fredag, och jag har fortfarande inte rört ett finger. Städa vill man väl inte göra när det är sol? Nej, just det.

Ikväll ska jag avsluta veckan med att köpa Kina-mat. Familjen har ett favoritställe nere i Port Jefferson som vi brukar köpa mat ifrån, och det är underbart gott. Mys framför TV:n och en tidig kväll kanske. Det låter som en plan.

Ut i solen igen! Vill man vara fin (brun), får man lida pin.

KOLLA! En polis på en sådan där rolig sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0