Friday is a free day

Idag har det verkligen varit varmt. Som i Afrika ungefär, fast varmare. Har solat hela dagen och haft en riktigt skön och slapp dag. Vaknade av att min mobil ringde imorse, klockan elva. På något sätt svarade jag och det visade sig vara en trevlig dam från något försäkringsbolag. Jag skulle berätta vad som hände när jag blev påkörd. Inget mer med det. Tur att hon ringde dock, annars hade jag väl fortfarande sussat.

Har inte så mycket att berätta om, eftersom det inte har hänt något speciellt. Imorgon ska jag in till Manhattan och Central Park för att fira Emmelie som fyller 21 år. Sen får vi se vad dagen bjuder på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0