Onsdag. Är det onsdag idag?

Nu vet jag hur det känns att bli grillad. Desstuom frivilligt. Jag har legat ute i solen och stekt i stort sett hela dagen, från och till. Varmt - ja. Skönt - lite. Brun - mja. Blir det fint väder imorgon fortsätter vi på brännan då, men eftersom det antagligen blir regn imorgon får jag förbättre den på fredag istället. Då är det STOR sol och varmt.

Igår åkte jag på en timmes massage. Det gjorde fruktansvärt ont ibland, men samtidigt var det jätteskön. Den blandade känslan mellan välbehag och obehag. Men, efteråt känner man sig som en ny människa. Jag höll på att somna när jag ställde mig upp, men tog mig i kragen och vaknade till.
Hur som helst så kallar jag detta vardagslyx. Man borde unna sig lite lyx oftare. Det är nog bra för både kropp och själv, tror ni inte det? Hur bra det är för plånboken är en helt annan sak..

En vanlig dag på New Yorks gator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0