Åska och lite tankar

Åskan har precis slutat. Det känns som man kommer vara med om ett och annat åskväder i sommar. Minst sagt. Här är det inte bara en smäll och en blixt, här är det allt gånger tusen - på samma gång. Helt galet, men mysigt eftersom huset är säkrat från elektrisitet. 

Oj, nu började det åska igen. 

Hur som helst så är jag trött. Jag har varit trött ända sedan jag kom hit. I början var det pga. tidsskillnaden, men nu vet jag inte vad det kan bero på. Värmen? Alla intryck varje dag? 

Jag har nu varit här i nästan en månad. Tiden har gått hemskt snabbt måste jag säga. Svisch förbi. Ska verkligen ta vara på tiden jag har kvar här. Detta kommer bli ett äventyr jag kommer komma ihåg ända tills jag blir senil. Jag njuter verkligen av varje sekund här, men när kan kommer hem tror jag att man kommer uppskatta den ÄNNU mer. Man kommer se tillbaka på allt med ett leende, och njuta av de erfarenheter man har fått. En resa för livet är detta, en resa för livet.

Nu drar åskvädret igång ännu mer än förut, regnet öser ner och det är kolsvart ute. Nu kommer man se alla blixtrar väldigt tydligt - och usch så det mullrar!


Jeans-blöjor. Hiss eller diss? (Vanliga blöjor, men det ser ut som jeanstyg!)
Själv tycker jag att det är lite roligt. Coolt och roligt.

Kommentarer
Postat av: pappa

Finns blöjorna som hängsel byxor?

2010-07-22 @ 20:28:38
Postat av: mamma

Har aldrig sett nåt liknande men det är klart att alla varianter finns därborta. Håller med -lite kul var det.

2010-07-22 @ 23:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0