American barbecue

OH! Har precis avnjutit den godast måltiden hittills på mitt äventyr. Grillat kött, majskolv och en sallad gjord på babyspenat och nötter. Visst fanns det chips att ha till, men så lång sträcker jag mig INTE. Så jag åt en kolhydrats-fri middaidag, vilket sägs vara bra. Och det var underbart gott!

knappt att det varit kallare idag än de tidigare dagarna. Det är varm (då menar jag short och t-shirt-varmt) dygnet runt. Så underbart härligt!

Förut fick jag till uppdrag att åka med bilen till en biltvätt för att dammsuga ur den. Jag hade aldrig varit där förut, men jag hittade dit. Är riktigt stolt över mig själv. Dessutom hittade jag en affär som jag åkte in på. Vilka kap jag har gjort! Behövde nämligen köpa vissa nödvändiga saker så som bomull, sminkrengöring osv. Så denna affären var perfekt. Namnet är Family Dollar. Jag lägger upp lite bilder och så senare ikväll. Nu ska jag plugga i ordning det jag har handlat.


Dumt nog tog jag inte (jag hann inte efterom det såg så gott ut!) någon bild på maten,
men här har ni en del av måltiden - babyspenat! Så gott! (Mamma, ytterligare en grönsak jag lärt mig äta!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0