Det är 23 Juni

Jag har avklarat första HELA dagen i Port Jefferson, New York. Sov som en stock i natt och hoppas på att göra det i natt också. Somnade nästan när jag satt i soffan förut och kollade på någon serie i stil med Hannah Montana. Och på tal om Hannah Montana kan jag passa på att säga att det är mycket Hannah Montana här - men det är ju bra, så jag klagar inte! 

Har även kollat på vm-fotbollen idag när USA spelade. De vann och är vidare från gruppspelet! Superduper! 
Grattis även till England som tog sig vidare.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Mia och Klara, eller om jag somnar på direkten. Vi får se. Det är en ny dag imorgon och det krävs mycket energi för det. 

Sedan ska jag bara skriva Grattis Johanna 20 år idag! Hoppas du haft en underbar födelsedag!

Så, god natt från New York-state och imorgon ska jag försöka ladda över bilderna som jag har tagit än så länge. (Typ värdelösa bilder över NYC natte-tid) 

Saknar min älskling hela tiden ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0