God morgon familjen och alla vänner!

Har nyss vaknat. Har kollat mailen och det är alltid lika  kul när någon har skickat en liten snutt av sitt liv. Att folk tar sig tid är mest smickrande.

Jag ska slänga mig i duschen nu, trots att det kommer ta 10 minuter innan man har sjösvett igen. Har ju förstått på Elin att det är varmt här, men jag kunde aldrig ana att det är så varmt som det verkligen är! Kunde sitta ute i ca. 14 minuter igår, men sen var det kört! Sommar sommar sommar..

Idag har jag inte riktigt koll på planerna. MEN jag vet att jag på fredag kommer få träffa en av mina bästa kompisar, och inte att glömma äldsta - ELIN! Kommer gråta av glädje!

Ha en fin dag!

(igår hörde jag ett bra motto: "om en man klarar av det kan en kvinna göra samma sak, fast bättre") Fnissar ihjäl mig!

Ojj, hur fick jag bokstäverna större? Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Karolina

Min lilla fina syster!

Jag är så stolt över dig. Det kommer vara några ibland jobbiga, men förhoppningsvis underbart fantastiska, månader som ger dig nya erfarenheter och minnen för livet! Kram och ta hand om dig, hörs snart igen :)

2010-06-24 @ 14:39:20
Postat av: iiingela

me like that motto hiho.

2010-06-24 @ 19:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0