Jag kom fram helskinnad efter många om och men

Jag är framme i USA, på rätt ställe och allt. Port Jefferson, utanför New York.
Flyget igår var galet. Det gick smidigt ända till jag skulle med flyget från Philadelphia till New York. Vi blev 3 timmar sena ungefär, pga ett REJÄLT åskväder. 

Jag är trött. Jag sov ganska normalt, kom hit runt midnatt igår, vilket i svensk tid är klockan sex. Men det har ändå gått ganska bra, eftersom jag gick och lade mig runt ett igår, och gick upp vid nio lokal tid. Så kanske, kanske slipper jag all denna enorma trötthet och förvirring. Ha!

Jag uppdaterar när jag hinner, och hoppas på att ni tycker det ska bli kul att läsa om min tremånaders resa här!

Kommentarer
Postat av: kim

tur att du kom fram baby, och skriv ofta och mycket nu :D love yooou

2010-06-23 @ 20:50:52
URL: http://kiimblombeerg.blogg.se/
Postat av: Wikstrand

Du sa aldrig att du skulle bort Lisa fisa! Vad ska du göra där borta? Jag kanske ska komma å göra dig sällskap;)

2010-06-23 @ 22:05:05
Postat av: Wikstrand

Du sa aldrig att du skulle åka Lisa Fisa! Vad ska du göra där borta?:) Jag kanske ska komma å göra dig sällskap;)

2010-06-23 @ 22:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0