New York!

Imorgon kära vänner åker jag till New York!
Jag är spänd, rädd, förväntansfull, glad, ledsen, lycklig och förtvivlad på samma gång.
Bra kombination.

Men imorgon smäller det alltså.
Just nu är jag mitt uppe i packningen och det går riktigt bra faktiskt, trots att jag packat sjuttioelva klädesplagg för mycket. Men jag har en filosofi som innebär att jag kan slänga gamla, fula kläder som jag inte vill ha med tillbaka hem till Sverige när det är dags att resa tillbaka.

Jag kommer att sakna min älskling enormt mycket, men tiden kommer gå snabbt och jag är snart tillbaka ♥
Jag kommer bli en stor livserfarenhet rikare av detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0