On my own

Hur känns det att vara i USA? Ja, det kanske är fel dag att fråga. I natt och idag har jag varit helt själv här. Den enda jag har kunnat prata med är Roxy (hunden). Så idag har jag känt mig lite ensam faktiskt, om jag ska vara ärlig.

Men jag gjorde det bästa av situationen. Jag tog bilen en sväng och körde runt i området för att lära mig alla gator osv. Jag har tränat samtidigt som jag tittat på Mia och Klara. Sedan solade jag även en stund, men pga värmen klara man inte av att ligga ute så länge. 

Jag har även städat och packat upp nästan allt från resväskan.

På egen hand åkte jag även ner till stan och gick ett varv för att se vad staden har att erbjuda. Det är en så mysig och fin stad, så ni anar inte.

Nu sitter jag och tittar på ett styling-program. Väldigt underhållande. Lättroad som man är.

Men som sagt, andra dagar känner jag mig inte lika ensam. Igår hade jag en jättebra dag med många upplevelser och trevligt sällskap. Hoppas de flesta dagarna går i det tecknet.

GOD NATT PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0