Det var en gång en sommardag..

Toppen-dag!

Lunchen med farmor blev mysig och god. Tror hon tyckte det var riktigt trevligt när jag kom på besök. Jag blir glad när andra blir glada. Att ge är bäst.

Efter det uträttade jag lite ärenden. Jag köpte min efterlängtade plånbok som jag så länge velat ha. Dock talar vi inte om detta för mamma, eftersom jag har plånboks-begär och byter plånböcker stup i kvarten.

Kim och jag hade en härlig dag i solen. Arvika är att bra fint på sommaren. Det är dagens positiva.
Dagens slutsats är att jag och Kim passar jävligt bra ihop, för vi båda är så snälla.

Eftermiddagen spenderade jag med Linda och ett paket belgiska jordgubbar. Inte fy skam, men de svenska sommar-jordgubbarna tar ändock priset.

Kvällen har bestått av grillning i strandparken tillsammans med Linda, Ingela, Johanna och Jessica. Hamburgare på engångsgrill funkade finfint, och det blev riktigt gott. Dessutom smarka allt mycket godare utomhus. Inte teoretiskt bevisat, men så är det i alla fall.

Det har varit en jättebra dag i solen med härliga vänner, söta farmor, sommar-sandaler och solglasögon.
Addera jordgubbarna, att jag är lyckligt kär och att livet leker, plus den söta lilla kjolen jag impulsköpte.





Kommentarer
Postat av: mary

hihi vilken mysdag ; )

2010-05-20 @ 00:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0