Ledig, eller inte..

Idag är jag ledig. Trodde jag tills några minuter sedan. Denna efterlängtade, lediga dag slutade med jobb ändå. Visst kan jag säga nej, men samtidigt har jag inget annat planerat som skulle hindra mig. JAG ÖR GLAD ÖEVER ARR HA ETT JOBB SOM JAG TRIVS MED! ..och att bli några kronor rikare har väl ingen dött av?

Det enda jag behöver göra idag innan jag sticker till Ernas är att städa min garderob. Dvs. hänga ut och vädra allt för att sedan slänga/packa ner i lådor det jag inte behöver under sommarhalvåret, så som långkalsonger och skidglasögon. KUL.



Ikväll är det DM-match mot Qbik.
De är ett division 1-lag och vi är ett division 4-lag.
Vi spelar utan förväntningar, Qbik har all press.
Kanske kan man överraska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0