Onsdag is a great day

Idag har jag en fullproppad dag, som vanligt varje onsdag. Man måste hinna med allt, när man är ledig, som man annars inte hinner med. 

Jag ska först och främst göra mig iordning för en färd ner till stan. Jag och farmor ska fixa lunch tillsammans hemma hos henne. Det var alldeles för länge sedan jag var och hälsade på henne, och jag skäms över det. Ibland skulle det vara bra om man kunde dela på sig. Bokstavligt talat. 

Efter lunchen har jag några saker som måste uträttas. Jag ska till banken och krångla med dem om ett autogiro, och sedan ska jag gå till länsförsäkringen och beställa förlängd försäkring. 

Ikväll blir det grillning tillsammans med Linda och Ingela, och kankse någon mer. 
Så mellan att jag fixat mina ärenden och grillningen har jag några timmars död-tid, så jag har slängt iväg ett sms till Kim. Kanske vill hon ses en sväng. 

Nej, nu måste jag göra mig iordning. Spelar Andreas playlist i bakgrunden, bara för att jag saknar honom. Plus att det faktiskt finns en hel del bra musik, förstås. 

Onsdag är en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0