Jag rensar!

Har insett, till och med erkänt, att jag har för mycket skit sparat. Högarna växer ju bara. Gamla, ondödiga saker som jag inte använd de senaste fem åren. Kanske tio. 

Har precis rensat EN låda av alla. Men det känns bra, trots att det är himla jobbigt att slänga vissa saker, så som penn-ställ man gjort i slöjden, gamla kritor som man hade som barn och hårsnoddar med Ariel på. De kanske blir användbara en dag i framtiden?

Bilder kommer på mina fynd jag hittat när jag rensat. WOW!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh, nu blir jag nyfiken. Vad är det för roligt du hittat i alla lådorna???Kram

2010-11-11 @ 22:52:38
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Haft en bra lördag?=)

2010-11-13 @ 23:41:37
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0