En enkel tulipan, på bemärkelsedan..

Frukost på sängen och en blombukett klockan sex imorse. Presenterna får vänta. De tar vi ikväll.

Börjar fredagen, även kallat födelsedagen, med att träna. Ska träffa Kim runt halv två för ett hårt och svettigt pass á la muskelknuttar. Efter det ska jag till farmor och hjälpa henne fixa sitt hår inför kalaset ikväll. Farmor vill alltid vara så fin, trots att det inte är något annat än smörgåstårta, kakor och prinsesstårta som står på schemat.



Fina, fina Port Jefferson, New York



Den här busungen som jag spenderade hela sommaren med fyller också år idag - på samma dag som jag!
Grattis lilla karate-kid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0