Back on track?

Alltså, helt och hållet har jag faktiskt inte slutat blogga - men suget kanske inte är det största! Jag får väl helt enkelt slänga in ett litet inlägg då och då, eftersom det finns några tappra själar där ute som verkligen vill läsa om mitt lilla liv. Senast igår när vi var ute här i Arvika utbrast en tjej: "Jag läser alltid din blogg". Kul, så jag känner väl en aning skuld att jag inte har uppdaterad här på evigheter.

Tillsammans med min bästa Kim har jag börjat ett nytt liv. Gym-kort i ett år, och det har börjat bra. Jag och Kim har varit väldigt duktiga om jag får säga det själv, och träningsvärken har duggat tätt hela veckan. Precis som det ska vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0