Hej då-middag och presentutdelning!

Ikväll åkte jag och hela familjen på brakmiddag. Även kallat hejdå-middag för mig. Snyft.
Supergod mat, kanske det godaste jag ätit på min resa här i New York. Åt en ganska stark kyckling rätt med potatis och grönsaker på något fiffigt sätt. Smakerna gifte sig med varandra, som en matfantast skulle ha sagt.

Hela högen! Bra kort, det tackar vi servitrisen för.
(ser ni så bra jag har täckt mina utslag!?)

Precis efter det här kortet tagits fick jag en hejdå-present: En iPod Nano - PURPLE!

Alldeles för mycket, men OJ vad glad jag är!

Efter middagen stack vi hem igen, och då kunde jag inte komma på ett bättre tillfälle än att ge familjen presenterna ifrån mig. Barnen blev som galna när de fick sina presenter, tio poäng till mig alltså!

Tjejerna fick ett varsitt "Pillow pet" som de har pratat om hela sommaren.
Steve fick en Nerf Gun som han älskar!

Vilken härlig kväll. Alla var så glada, alla blev så nöjda och jag fick ett kanonbra avslut med familjen. Stannar här tills på måndag, men imorgon kommer jag sova hos Elin, och sen har jag bara en natt kvar här. Dessutom är detta sista kvällen alla är samlade, tror jag. Jag kommer sova gott i natt, och vakna med ett leende på läpparna. Detta har verkligen varit en kanonsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0