Todeloo USA och Hej falukorvs-svenskar!

Helgen har varit kanon. Jag vet inte om jag kommer ha tid att uppdatera er om det innan jag åker hem till Sverige igen. Imorgon bär det nämligen av hem mot kallare breddgrader! 

Här har man blivit bortskämt med 25-30 grader varmt varje dag (dock inte sol alltid..) Så visst kommer det bli skillnad att komma från detta till Sverige. Men samtidigt längtar jag efter en kall och mysig höst, som jag sagt tidigare. Oh ja, detta kommer bli bra. 

Ikväll har jag packat klart allt, med lite hjälp såklart. Elin och Lovisa har varit hos mig hela kvällen och varit stöttande. Grät som ett litet barn när Elin åkte hem. Sötnosen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0