Full fart på en torsdag

Full ös idag kan jag lova. Stack till cykelparken imorse så att Stephen kunde öva på sina cykel-skills. Det går riktigt bra nu, och jag behöver inte ens puffa iväg honom när han ska starta. Nu gör han det alldeles själv, och jag kan lova att han är stol. Stolt som tuppen.

Åkte sedan vidare till Ariel i Dix Hill där vi solade och plaskade i poolen hela dagen. Jag, givetvis med vänstra handen över vattenytan. Dock är fingret bättre, men jag har fortfarande bandaget på och vill inte bada med det för att riskera en inflammation till. 

Nu ikväll tog jag mig bara en tur till en affär här i närheten. Fyndade en klänning för 5 dollar, vilket är 35 kronor. Snygg var den också. En vacker dag får ni se mig använda den, håll ut!


Stolt som tuppen

Poolen hos The Farrells



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0