UTSLAAAAAAG

Varför händer allt när jag är borta?

Vaknade upp imorse med kroppen fylld av utslag. Stora, röda, kliande utslag - överallt.

Fick åka till sjukstugan igen. Dock går det alltid snabbt här, och jag var klar på ett ögonblick.
Biverkining av antibiotikan jag äter för infektionen i fingret blev diagnosen. Troode man skulle bli friskare av medicin.. Hur som helst kan vissa, ytters få, bli drabbade av dessa utslag i samband med antibiotika och sol. Det dumma var att ingen doktor sa till mig att detta kunde hända, så jag har ju varit ute i solen precis som vanligt. TACK LIKSOM! Hade nån liten sjuksyster klämt ur sig detta hade jag nog kunnat undvika detta.

Phu, usch och fy. Det kliar nåt så fruktansvärt, så jag var tvungen att lägga mig i ett bad.
Ska sova nu och hoppas på att det är bättre när jag vaknar, för så här vill jag inte se ut när jag kommer hem.
Hemska tanke.

Tänkte lägga upp en bild, men ingen ska i onödan behöva se mig i detta tillstånd - så jag ångrade mig!

Kommentarer
Postat av: fia

Jag ville ju se ;)

2010-09-10 @ 21:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0