Dagarna bara flyger förbi

Magen är fortfarande mätt från igår. Lunchade med Johanna och Ingela på stadens bästa thaibuffé. Himmelskt gott! Två enorma tallrikar senare åkte jag mot jobbet, där jag jobbade till sena kvällen. Har börjat fått in detta med hur man stänger osv. på kvällarna. Känns skönt att inte vara "helt bakom flötet", som vi säger här i Värmland.

Nu ska jag fixa mig iordning, för halv elva bär det återigen iväg mot jobbet. Jobbar heldag idag, ända till stängning. Det är ju inte så hemskt, men saken är den att vi dagen därpå (fredag) ska ha personalmöte klockan 07.00 på morgonen. Trevligt. Trötthetskoma here we come! Som tur är har jag ledigt efter mötet, så fredagen kommer väl antagligen gå åt till att ta igen sig, mysa och ladda om batterierna. Hur töntigt det än låter..

Ha en fin dag allihopa, nu ska jag blåsa håret! Sviiiiiich!

Tog aldrig nån bild på lunchen igår, men bjuder på ett foto av den godaste pizzan jag åt under min USA-vistelse.
Lombardi's Pizza i området little Italy i New York. SÅ GOD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0