En inte allt för ovanlig tisdag

Idag har jag inget pyssel att bjuda på. Inte heller några roliga historier att tala om. Men vad gör det en tisdag som denna? 

Har jobbat idag (på BR Leksaker) mellan tio och fyra. Alldeles lagom att jobba sex timmar, enligt mig. Tyvärr gick inte bussen förrän vid 16.50, men den tiden spenderade jag väl genom att snacka med Eva på mitt andra jobb. Bättre arbetskamrat än henne får man leta länge efter.

Nu ska jag och Andreas titta på slutet av Vem vet mest, och sedan kommer vi kolla på Halv Åtta Hos Mig. Tycker det är så himla mysigt med sådana matprogram. En ny favorit är Restaurang i vårt vardagsrum - mycket bra underhållning. Lättsamt och mysigt. Dock lite wanna be-halv åtta hos mig, när även de har en "kommentator" genom hela programmet så som Helge Skoog är i Halv åtta. Dock är det Babben Larsson som här gör sin röst hörd - men tyvärr så mycket tråkigare än käre Helge.

Älskar den nya färgen och de små ändringarna på min design!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0