En ovanligt bra onsdag

Tack gode gud för sovmorgonen, ibland. Jobbar superkonstig tid idag, vilket innebär 15-20,30. How weird? Men som sagt, fick mig en välbehövlig sovmorgon till klockan halv tio. (tidigt, om någon skulle ha frågat mig för 6 månader sen) Tänkte ta itu med ett litet diskberg som jag och Andreas har skapat. Ytterst konstnärligt. 

Anledningen till att det är en ovanligt bra onsdag idag kan bero på att jag får lön (decembers feta lön!) och att jag precis har tagit ur läkörhänget som har suttit där i sex veckor. Nu är jag tvåhålad i högra örat, och det var väl egentligen på tiden. Nu är jag sugen på att ha tre i det örat, och två i andra. Mja, det får jag filura vidare på.


Kommentarer
Postat av: PAUSE

goooooood day :D

2011-01-12 @ 14:27:10
URL: http://www.finest.se/pause
Postat av: martina

urgullig blogg:)

2011-01-12 @ 23:21:17
URL: http://martinahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0