Weekend babe

Sov i Charlottenberg inatt hos Nilly. (Brorsans tjej för er som inte vet..) Käkade underbart god pastasallad med bacon, kassler, fetaost, mixsallad, gurka osv. toppat med pesto och soltorkade tomater. (absolut den enda variant av tomat jag kan äta) Det gjorde slutet på dagen perfekt. Mumma helt enkelt.

Upp klockan sex (!) imorse. Möte på BR Leksaker klockan sju. Jo, man tackar. Två timmars möte och sen hem i trötthetskoma. Försökte städa bort julen lite också, dock kommer jag inte kasta ut granen i första taget. (som inte har barrat ett enda barr, men att den är av plast behöver vi inte nämna)

Min lediga helg är ett minne blått också. Ska jobba både lördag och söndag nu. Känns både si och så. Kan egentligen inte säga nej till två dagars helgjobb när OB:n inom handel är underbar - men samtidigt skulle det vara skönt att ha en helledig helg i halvåret. Typ. Får bita ihop helt enkelt och längta till nästa lön kommer. Sweet.


Julbordet julafton 2010 - längtar tillbaka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Lisa

Min profilbild

RSS 2.0